Urząd Gminy
ul. Wysoka 4
87-721 Raciążek
NIP: 891-13-92-517
Regon: 000994526
Gmina Raciążek
ul. Wysoka 4
87-721 Raciążek
NIP: 891-15-55-882
Regon: 910866442
Nr konta Bankowego – KBS w Aleksandrowie Kujawskim
o. Waganiec 57 9537 0000 0050 1640 2000 0001
Nr konta Bankowego dla odpadów komunalnych – KBS w Aleksandrowie Kujawskim
o. Waganiec – 75 9537 0000 2104 0050 1640 0004
centrala: (54) 283-18-85 lub 54-283-18-90
fax: (54) 283-18-82
e-mail: gmina@raciazek.pl
e-mail: radagminy.raciazek@wp.pl
Telefony wewnętrzne:
31 – Sekretariat – pok. 3
32 – USC, Ewidencja ludności i dowody osobiste – pok. 4
33 – Księgowość, Skarbnik, – pok. 10
34 – Podatki i windykacja – pok. 7
35 – Kasa – pok. 12
36- Zastępca Wójta/ Sekretarz, Informatyk – pok. 1
38 – Kierownik IT – pok. 8
39 – Rolnictwo, Budownictwo, Geodezja Odpady komunalne – pok. 9
40 – Rada Gminy – pok. 5
41 – Biblioteka – pok. 6
- Wójt Gminy/Sala ślubów – Piotr Zabłocki – pok. 2
- Skarbnik Gminy – Beata Pietrzak – pok. 10
- Zastępca Wójta/Sekretarz Gminy – Michał Suchomski – pok. 1
- Kierownik Referatu Infrastruktury Technicznej – Maciej Malinowski – pok. 8
- Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego/Stanowisko ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych – Anna Dziedzic – pok. 4
- Stanowisko ds. obsługi organów samorządowych i ds. oświaty – Radosław Romański – pok. 5
- Stanowisko ds. wymiaru zobowiązań pieniężnych – Krystyna Jaworska – Stefaniak – pok. 7
- Stanowisko ds. windykacji – Żaneta Wesołowska – pok. 7
- Stanowisko ds. budownictwa, geodezji i gospodarki komunalnej – Marek Malinowski – pok. 9
- Stanowisko ds. ochrony środowiska i rolnictwa i ds gospodarowania odpadami komunalnymi–Agnieszka Pachuta – Jelińska – pok. 9
- Stanowisko ds. zamówień publicznych oraz pozyskiwania środków zewnętrznych – Ewa Żarska pok. 9
- Stanowisko ds. księgowości – Natalia Poliszuk – pok. 10
- Stanowisko ds. księgowości – Marta Tobjasz – pok. 10
- Kasa – Żaneta Wesołowska– pok. 12
- Stanowisko ds. obsługi sekretariatu – Katarzyna Stolarska – pok. 3
- Stanowisko ds. informatycznych, obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego oraz BIP – Marek Smoliński – pok. 1
- Opiekun-goniec – Inez Łęgowska pok. 3